ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛІХ В ІСПАНІЇ У КОНТЕКСТІ ЗАКОНІВ ПРО ОСВІТУ

  • Марія Ремендіос Беландо-Монторо Мадридський університет Комплутенсе (Іспанія)
  • Марія Аранзазу Карраско Теминьо Мадридський університет Комплутенсе (Іспанія)
  • Марія Наранхо Креспо Мадридський університет Комплутенсе (Іспанія)

Анотація

Аналіз педагогічних наукових праць свідчить про те, що після кількох десятиліть міжнародного визнання і підтримки, освіта дорослих продовжує залишатися предметом особливої уваги для іспанського суспільства. Авторами статті проаналізовано розвиток нормативних документів Іспанії в галузі освіти та обґрунтовано необхідність удосконалення політики в сфері освіти дорослих. Розглянуто закони Іспанії про освіту з 1970 року в контексті вивчення еволюції та мети освіти дорослих. Зокрема, Закон про загальну освіту та фінансування освітньої реформи (1970 р.),  Білу книгу про освіту дорослих (1986), Закон про якість освіти (2002), Закон про освіту (2006), Закон про підвищення якості освіти (2013) тощо.

Аналіз законодавчої бази свідчить про необхідність розвитку подальших досліджень з питань освіти дорослих в Іспанії. З одного боку, важливо виділити відсутність національного законодавства, що регулює освіту дорослих у глобальному масштабі. З іншого боку, існує потреба у підготовці вчителів у цій галузі.

Закони, розроблені в останні роки, почали включати освіту дорослих в систему освіти, але вони не врахували підготовку освітян у цій галузі. Тому виникає необхідність у політиці, яка визнає професію викладача дорослих педагогів, оскільки на даний момент це неформальний профіль, і це не вимагає обов’язкової педагогічної підготовки, що значно знижує якість цієї освіти. Таким чином, освіта дорослих розробляється паралельно з офіційними системами освіти, що призводить до втрати якості та нормативної офіційності ініціатив, що здійснюються в цій галузі. З освітньої точки зору, важливо вирішити цю потребу в удосконаленні та забезпечити освітні процеси, адаптовані до потреб інших.

Ключові слова: освіта дорослих; освіта впродовж життя; освітнє законодавство; Міністерство освіти; Іспанія; цілі навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ainscow, M., Dyson, A., Goldrick, S., y West, M. (2013). Promoting equity in education. Revista de Investigación en Educación. 11 (3). Р. 32-43.

Belando–Montoro, M. R. (2017). Aprendizaje a lo largo de la vida. Concepto y componentes. Revista Iberoamericana de Educación. 75. Р. 219 – 234.

Echeita, G. (2013). Definir la inclusión educativa para llevarla a la práctica. En la calle: revista sobre situaciones de riesgo social. (26). Р. 11-15.

Espigado, G., y Cabrera, B. (2016). Las leyes educativas de la democracia en España a examen (1980 – 2013). Historia y Memoria de la Educación, (3), Р. 7-14.

Ley Orgánica (2013). 8/2013, de 9 de diciembre, para la mejora de la calidad educativa

Ley Orgánica (2006). 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Ley Orgánica (2002). 10/2002, de 23 de diciembre, de Calidad de la Educación.

Ley Orgánica (1990). 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo

Ley (1970). 14/1970, de 4 de agosto, General de Educación y Financiamiento de la Reforma Educativa.

López, M. J. (2019). 40 años de leyes y didácticas educativas. Intervencionismo político en la educación española. Anuario Jurídico y Económico Escurialense. (52). Р. 559-572.

MEC. (1986). Libro Blanco de la educación de adultos. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia.

UNESCO. (1976) Recomendación relativa al desarrollo de la educación de adultos. (26 de noviembre de 1976). Recuperado de http://www.unesco.org/education/pdf/NAIROB_S.PDF


Переглядів анотації: 223
Завантажень PDF: 184
Опубліковано
2019-10-01
Як цитувати
Беландо-Монторо , М. Р., Карраско Теминьо , М. А., & Наранхо Креспо , М. (2019). ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛІХ В ІСПАНІЇ У КОНТЕКСТІ ЗАКОНІВ ПРО ОСВІТУ. ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, 1(15), 163-171. https://doi.org/10.35387/od.1(15).2019.163-171