ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТЕСТУВАННЯ У СФЕРІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ

  • Яна Нечепорук Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1152-8030

Анотація

Стаття присвячена аналізу інноваційних тенденцій тестування майбутніх і діючих авіаційних фахівців. Досліджено процес впровадження Вимог щодо володіння професійною мовою (LPR) та зазначено, що значну кількість тестів на знання авіаційної мови було розроблено та впроваджено кожним суб’єктом надання освітніх послуг окремо. Підкреслено, що незважаючи на те, що їх розроблення, можливо, здійснено у відповідь на LPR ІСАО відповідно до керівних матеріалів, викладених у Документі ICAO 9835, вони мають відмінності у тлумаченні основного матеріалу, методах тестування та, власне, у тому, що є ефективним тестовим інструментом LPR. Це зумовило відмінності у стандартах і практиках їх апробації. У статті висвітлено низку проблем, які можуть свідчити про недостатність ефективності іншомовної підготовки LPR ІСАО, що може поставити під загрозу безпеку авіації.
У статті обґрунтовано актуальність і доцільність підвищення рівня професійної іншомовної підготовки спеціалістів з цивільної авіації, а також критерії оцінки мовної компетентності. Висвітлено особливості авіаційної англійської мови для ведення радіопереговорів та їх вплив на безпеку польотів. Зауважено, що авіаційне професійне спілкування набуває все більшого значення, а методи його підготовки та перевірки постають як актуальні для наукових досліджень. Зазначено, що LPR ICAO безпосередньо стосуються зв’язку між пілотами та диспетчерами повітряного руху, а оцінка кваліфікації у сфері радіотелефонного зв’язку відіграє в LPR ICAO провідну роль. Обґрунтовано ряд ключових критеріїв як головних елементів загальної системи тестування, що мають безпосередній вплив на ефективність тесту з авіаційної англійської мови. Підкреслено, що ці критерії дозволяють визначити, наскільки добре тестування відповідає цілям LPR та наскільки загалом результативність тестування є достовірною та справедливою.
Ключові слова: тестування ІСАО; іншомовна підготовка; LPR ІСАО; пілот; диспетчер УПР.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

International Civil Aviation Organization. (2004). Manual on the Implementation of ICAO Language Proficiency Requirements (Doc 9835).

International Civil Aviation Organization. (2003). Annex 1. Personnel Licensing.

Davies, A. (1990). Principles of Language Testing. Basic Blackwell.

Douglas, D. & C. Chapelle. (2006). Assessing Language through Computer Technology» Cambridge University Press.

Graddol, D. (2006). English Next The British Council Publications. London, UK.

ICAEA, (2021). ICAO LPR Test Design Guidelines & Workshops. URL: https://www.icaea.aero/projects/icao-lpr-tdg/

ICAEA. (2019). TDG WORKSHOPS 2019: Using the ICAO LPR Test Design Guidelines». URL: https://www.icaea.aero/projects/icao-lpr-tdg/workshops/


Переглядів анотації: 69
Завантажень PDF: 53
Опубліковано
2021-11-23
Як цитувати
Нечепорук, Я. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТЕСТУВАННЯ У СФЕРІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ. ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, 20(2), 117-125. https://doi.org/10.35387/od.2(20).2021.117-125
Розділ
ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ РІЗНИХ КАТЕГОРІЙ ДОРОСЛИХ