СУЧАСНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ – TeSLA

Анотація

Автором оглядової статті наголошено на тому, що, незважаючи на важливість онлайн-освіти як елемента формального, неформального та інформального навчання, навчальні заклади все ще неохоче працюють над створенням системної онлайн-моделі навчання. Обґрунтовано, що існує певна залежність від особистої оцінки індивідуума, оскільки альтернативи онлайн оцінювання не мають очікуваного суспільного визнання та надійності. Наголошено, що створення системи електронного оцінювання, яка зможе забезпечити ефективне підтвердження особистості здобувача освіти, його авторство через інтеграцію сучасної технології у поточну навчальну діяльність у масштабованому та економічно ефективному порядку, є актуальним питанням. Зазначено, що система ідентифікації особи під час електронного оцінювання навчання (TeSLA – An Adaptive Trust-based e-assessment system for learning) дає можливість навчальним закладам забезпечити прозорий та зрозумілий користувачам процес електронного оцінювання у процесі онлайн-навчання та під час змішаного навчання на базі різних навчальних середовищ та платформ. Зазначена система забезпечує підтримку як поточного, так і семестрового оцінювання та покликана підвищити рівень довіри до такого типу оцінювання серед здобувачів освіти, викладачів і закладів освіти у цілому. Окрім того, використання інноваційних технологій у навчальному процесі дозволяє підвищити впевненість у собі, мотивацію до вивчення дисциплін та більш ефективної організації самостійної пізнавальної діяльності студентів, створити сприятливе освітнє середовище для дослідницької діяльності, спонукати до проведення дослідницької роботи. Автором наголошено, що якщо брати до уваги сучасну систему онлайн-освіти, яка забезпечується, переважно, віртуальним навчальним середовищем, то доступ до матеріалів в мережі може бути досить простим і здаватися надійним, але рівень захисту результатів оцінювання від шахрайства – ні. Підкреслено, що запобігаючи плагіату та шахрайству, система TeSLA сприяє впровадженню академічної доброчесності, розвиткові індивідуально орієнованого навчання, розширенню полікультурного європейського сектору вищої освіти, створюючи нові можливості для гнучкого навчання упродовж усього життя.
Ключові слова: електронне/онлайн оцінювання; здобувач освіти; проєкти ЄС; ідентифікація авторства; плагіат; самоплагіат.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bernabeu, M. (2021). University students with special educational needs highlight the benefits of e-assessment. URL: https://www.uoc.edu/portal/en/news/actualitat/2021/045-research-elearning-authentication-university-disabilities.html [in English].

Edwards, C. (2018). Student trust in e-authentication. URL: https://doi.org/10.1145/3231644.3231700 [in English].

ENQA Members’ Forum Zaragoza. (2018, April 20). An Adaptive Trust-based e-assessment system for learning. URL: https://enqa.eu/wp-content/uploads/2018/04/An-Adaptive-Trust-based-e-assessment-System-for-Learning-TeSLA.pdf [in English].

Hаnnа M. Shalatska, Olena Y. Zotova-Sadylo, Olexandr Y. Makarenko and Larysa S. Dzevytska (2019). Implementation of E-assessment in Higher Education. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2732/20201172.pdf [in English].

Kravchenko S., Harapko V. (2021). Information and Communication Technologies as the Means of Forming Research Competence Future Teachers. International Conference on Economics, Law and Education Research, pp. 283-287 [in English].

Laamanen et al. (January 12, 2021). Acceptability of the e-authentication in higher education studies: views of students with special educational needs and disabilities. URL: https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-020-00236-9#Abs1 [in English].

TeSLA (2020). TeSLA on Vimeo. URL: https://vimeo.com/164100812 [in English] UOC. (2020). The UOC leads European TeSLA project: a system to verify students' identities in examinations and learning activities. URL: https://studies.uoc.edu/en/uoc-leads-tesla-project [in English].


Переглядів анотації: 49
Завантажень PDF: 17
Опубліковано
2021-11-23
Розділ
ОСВІТА ДОРОСЛИХ У КОНТЕКСТІ КОМПАРАТИВНИХ ТА ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ