ПРОВІДНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ

  • Лариса Лук'янова Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

Анотація

У статті автор розкриває роль освіти дорослих як провідну умову розвитку сучасної особистості і розглядає її як загальновизнану доцільність через необхідність навчатися протягом усього життя; висвітлює особливості освітніх моделей - педагогічної та андрагогічної; визначає роль суб'єктів навчання в кожній моделі і характеризує найбільш значущі відмінності моделей по дванадцяти позиціях.

Ключові слова: андрагогіка, освіта дорослих, андрагогічна освітня модель, педагогічна освітня модель.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Вершловский С.Г. От педагогики к андрагогике / С.Г. Вершловский // Университетский вестник. – СПб., 2002. – Вып. І. – С. 33-36.
2. Громкова М.Т. Андрагогика: теория и практика образования взрослых: учеб. пособие для системы доп. проф. образования / М.Т. Громкова. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 495 с.
3. Змеёв С. Наука XXI века: Андрогогика / С. Змеёв // Высшее образование в России. – 1998. – № 2. – C. 76-79.
4. Кремень В. Освіта і наука України: шляхи модернізації. Факти, роздуми, перспективи / Василь Кремень. – К.: Грамота, 2003. – 214с.
5. Модельный закон „Об образовании взрослых” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 05.11.2007: . – Загол. з екрану. – Мова рос.
6. Онушкин В.Г. Образование взрослых / Онушкин В.Г., Огарев Е.И. // Энциклопедия профессионального образования: в 3 т. / под ред. С.Я. Батышева. – М.: АПО, 1999. – Т.2. – С. 148-149.
7. Knowles M.S. The Modern Practice of Adult Education. From Pedagogy to Andragogy / M.S. Knowles. – Chicago, 1980. – 195 с.

Переглядів анотації: 73
Завантажень PDF: 32
Опубліковано
2019-05-11
Як цитувати
Лук’янова, Л. (2019). ПРОВІДНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ. ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, (1), 73-82. вилучено із http://adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/32