КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА

  • Тетяна Маслова Середня загальноосвітня школа с. Уладівка, Літинського району, Вінницької області

Анотація

Обгрунтовано поняття компетентності. З’ясовано, що освітні системи сучасних розвинених країн надають перевагу компетентнісному підходу до професійного розвитку вчителів та створенню ефективних механізмів його запровадження. Виокремлено ключові компетенції вчителя польської мови Республіки Польща: методичні, дидактичні; психологічно-педагогічні; діагностичні; комунікаційні, медіальні, технічні, а також компетенції у сфері планування і проектування. Доведено, що набуття життєво важливих компетентностей дозволяє вчителю вільно і правильно орієнтуватися в сучасному інформаційному суспільстві та адекватно реагувати на динаміку змін на конкурентному ринку праці. Сформульовано основне завдання вчителя польської мови, що полягає у постійному набутті нових знань та навичок на основі використання інформаційних та комунікаційних технологій.
Ключові слова: компетентнісний підхід, професійний розвиток, вчитель польської мови, Республіка Польща.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Химинець В. Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя. URL: http://zakinppo.org.ua/2010-01-18-13-44-15/233-2010-08-25-07-10-49 (дата зверенння 10.06.2018).

Котун К.В. (2014). Педагогічна освіта Фінляндії у контексті європейського виміру. Методичні рекомендації – К.: Вид. Ін-ту обдарованої дитини, 60 с. https://lib.iitta.gov.ua/709876/


Переглядів анотації: 77
Завантажень PDF: 34
Опубліковано
2019-05-23
Як цитувати
Маслова, Т. (2019). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ, 1(14), 147-154. вилучено із http://adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/53